Všeobecné obchodné podmienky Vysocansky-polovnictvo.sk

I. OBJEDNANIE TOVARU

Objednávky môžete uskutočniť niekoľkými spôsobmi:
 
on-line: vyplnením objednávkového formulára
elektronickou poštou: vysocanskypolovnictvo@gmail.com
telefonicky na čísle: +421 57 775 6994 alebo +421 903 638 838
faxom na čísle: +421 57 775 6994
osobne
Všetky zaslané objednávky Vám potvrdíme najneskôr do 24 hodín elektronickou poštou alebo telefonicky. Všetky prijaté objednávky sa považujú za záväzné.
 

II. CENY

Vyhradzujeme si právo na zmenu cien. Ak sa ceny zmenia počas vybavovania objednávky, budeme Vás vopred informovať.
 

III. PLATOBNÉ PODMIENKY

Firma Vysočanský P. s.r.o. je platcom DPH. Všetky ceny uvedené v katalógu sú vrátane DPH. Platiť za tovar sa dá:
 
v hotovosti: pri preberaní tovaru od kuriéra
v hotovosti: pri preberaní tovaru osobne v našej firme na ulici Námestie Slobody 12, Humenné 066 01
Pri osobnom odbere Vám bude tovar predvedený.
vopred: úhradou zálohovej faktúry, prípadne finálnej faktúry,
prevodným príkazom na náš účet vo SLSp.a.s. číslo účtu: 0460602053/0900
priamym vkladom na náš účet v ktorejkoľvek pobočke SLSp.a.s.
pri preberaní tovaru zaslaného poštou – na dobierku
Daňový doklad – faktúru posielame spolu s tovarom.

 

IV. DODACIE PODMIENKY

Dodacia lehota je do 2 – 3 dní od obdržania objednavky. Pri platbe vopred, expedujeme až po prevode peňazí na náš účet. V prípade špeciálnej objednávky sa stanovuje individuálna dodacia lehota, o ktorej je zákazník vopred informovaný.
 
Doručenie tovaru je možné:
 
kuriérom UPS
poštou (dobierka)
osobne na prevádzke – pri osobnom odbere Vám tovar predvedieme.
V rámci Slovenskej republiky kurier doručí Váš tovar do 24 hodín. Iný spôsob doručenia je možný na základe dohody (kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom).
 

V. REKLAMÁCIE

Reklamáciu na tovar môžete uplatňovať osobne na našej prevádzke, alebo pošlite tovar doporučene poštou ako cenný balík na našu adresu (viď nižšie). Tovar posielajte v originálnom balení s presným popisom chyby a s kópiou dokladu o kúpe. Reklamácia sa nevzťahuje na chyby spôsobené neodbornou manipuláciou ani na škody vzniknuté počas prepravy. Reklamácie sa vybavujú maximálne do 30 dní odo dňa doručenia zásielky. O vybavení reklamácie Vás budeme bezodkladne informovať.
 

VI. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Pri vypĺňaní objednávkového formulára požadujeme niektoré osobné údaje, bez ktorých objednávka nie je možná. Prevádzkovateľ Peter Vysočanský vyhlasuje, že tieto údaje považuje za dôverné, nikdy ich neposkytne tretím stranám (s výnimkou kuriérskej služby alebo pošty) a bude ich využívať len pre svoju potrebu, tzn. pri komunikácii so zákazníkom.
 
V prípade ďalších otázok, nejasností alebo pripomienok nás kontaktujte poštou, e-mailom alebo telefonicky na našej adrese.

Služby

Zostaňme v spojení

© 2013 - 2017 Polovnictvo-Vysocansky.sk | Všetky práva vyhradené.